Terma dan Syarat

Shipping / Delivery:-


Kami hanya menerima order untuk kawasan di Malaysia sahaja. Kawasan diluar Malaysia hendaklah menghubungi kami di email segar.ultima@gmail.com.

Untuk makluman :-

Penghantaran barang akan hanya dihantar pada hari bekerja. Tiada penghantaran akan dibuat pada hari Sabtu, Ahad & Cuti umum. Penghantaran akan hanya dibuat setiap hari dan mengambil masa 3-5 hari bekerja selepas pembayaran diterima. Kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya barang tidak sampai kepada pelanggan jika pelanggan memberi alamat yang salah kepada kami.


Kos penghantaran adalah percuma jika menggunakan pos biasa dan tambahan RM6.00(S/M) atau RM9.00 (S/S) untuk setiap unit akan dikenakan sekiranya pelanggan memilih untuk menggunakan pos laju. Semua penghantaran mempunyai consignment note number dan akan dihantar menggunakan khidmat Pos Malaysia. Setiap Penghantaran akan dimaklumkan menerusi sms.

Order Cancellation or Alteration:-



Kami tidak akan melayan sebarang pembatalan / penukaran pesanan selepas pembayaran diterima.


Note : Harga barang berubah-ubah tanpa sebarang notis.


Out of Stock:


Sekiranya barang yang anda pesan tiada stok, kami akan maklumkan menerusi telefon/email dimana pada masa itu anda boleh membatalkan pesanan ataupun menukar pesanan. sekiranya anda memilih untuk membatalkan pesanan, 100% wang anda akan dikembalikan.
Sekiranya hanya separuh daripada pesanan anda mempunyai stok, kami akan menghantar pesanan yang tersebut, dan baki wang anda akan dikembalikan.


Undeliverable Packages:


Diatas apa jua sebab sekalipun, sekiranya barang anda dipulangkan semula kepada pihak kami oleh pos malaysia, kami akan memaklumkan kepada anda dimana pesanan anda dibatalkan disebabkan salah alamat dan sebagainya, wang anda akan dipulangkan semula kecuali kos penghantaran dan urus selia.


Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, sila hubungi kami di 03-2241 3241 atau H/P 012-3494626 @ 019-6764650. Anda juga boleh email kami di segar.ultima@gmail.com. Anda juga di alu-alukan untuk datang sendiri ke premis kami di alamat No. 3-3, 3rd Floor, Jalan pantai Murni 2, Pantai Dalam, 59200 Kuala Lumpur.


Terima Kasih.
Your One Stop Centre
Segar Ultima Sdn Bhd

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Terma dan Syarat"

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Followers

Traffic